2 435 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Nexus lucka
Vårt kök blev (nästan) klart till jul, det fattas lite lister m m. Vi köpte först Tidaholm men bytte sedan till Nexus. Största anledningen till att vi bytte är att vi måste ha så olika bredder på överskåpen, från 30 till 50. Var rädd att det skulle bli rörigt med "ramar" på dörrarna då. Hur som helst så är vi jättenöjda och bekanta som sett det tycker just att de "släta" dörrarna är jättesnygga.
Låter ju trevligt att de flesta är nöjda då jag håller på att montera dessa luckor nu 
Hej vi hadde nexus ek i vårat kök. Vi råkade få en skada på en av luckorna. men det visades vara svår att få en ny lucka i rätt färg, vi fick totalt 4 omgångar skickade till oss utan bra resultat. till sist var dom tvugna att byta ut hela köket, men då bestämde vi oss för att byta till vita luckor i stället.
så kan det gå men ikea fick stoåför hela kalaset efter mycket om och men.
så kan det gå men ikea fick stoåför hela kalaset efter mycket om och men.
Klicka här för att svara