Byggahus.se

Netflix.

1. kenneth5828
    Elektroniktokig · Nivå 7
    Och du har en gratis period för att prova på, HBO nordic tycker jag har sämst bild och taskigt ljud.

2. Fairlane
    Medlem · Nivå 11
    Vi har Netflix sen många år och jag är nöjd. Har provat Viasat och det var ok. Sist testade jag HBO och det blev inte långvarigt. Innehållet kanske är ok, men jag tittar mest när jag är på resande fot och då är det trevligt att kunna ladda ner i förväg. Dels för att spara surf och dels för att slippa att det hackar på vissa platser. Ladda ner till padda/telefon finns inte på HBO, något som varit möjligt länge på Netflix.
    På Netflix kan jag också välja en lägre upplösning bär jag kollar i telefonen. De gånger jag inte laddat ner innan så spar man surf och minskar risken för att det hackar. Jag tror inte ens att man kunde ha olika profiler i HBO, men det kanske är möjligt, jag tappade sugen rätt snabbt på tjänsten som kändes som den var 10 år efter.

3. platon1980
    Medlem · Nivå 7
    Har efter år av motstånd skaffat Netflix i våras. Funkar bra, har många titlar, men man måste söka aktivt, för på de olika genresidorna/hemsidan kommer bara samma förslag om och om igen och några nyheter, så det är lätt (tycker jag) att uppfatta utbudet som snålt.
    En hel del riktigt bra egenproducerade filmer och serier också, men skådisar man inte sett innan, det är ju lite kul.

• Laddar…
  4. bonnier
    Renoverare Nivå 11
    Det finns ju Amazon prime också, några bra serier som går där. Jag brukar signa upp mig för prime och hbo för någon månad då och då för att sträck-se serier. Snart är det dags för prime igen, nya säsonger av the expanse och man in high castle, två serier som varmt rekommenderas.

5. platon1980
    Medlem · Nivå 7

6. T
    Medlem Nivå 1
    Nu blev det netflix idag fick gratismånad o får kolla utbudet,
    men tack för alla tips och råd.