Hej!
Jag undrar om det är någon som har råkat ut för tråkigheter med Älvsbyhus som husleverantör? Jag syftar då inte på att deras standard är något lägre än de flesta övriga tillverkare.
 
Det enda neagtiva jag kan säga är att jag tycker dem är dåliga på att komma och göra 2-års besiktningen trots påtryckningar från oss. Betalde i maj (-03) då huset var 2 år. Blev lovade i början på augusti att dem skulle komma inom 1 max 2 månader, alltså senast oktober. Så här i mitten på december har dem ännu inte hört av sig.
Som det känns nu kan dem lika väl vänta till i vår.
Eftersom jag vet att det är lite att göra... Vem vill ha dem springandes här nu i jultider och när det är kallt ute? Inte jag iallafall!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.