Det enda neagtiva jag kan säga är att jag tycker dem är dåliga på att komma och göra 2-års besiktningen trots påtryckningar från oss. Betalde i maj (-03) då huset var 2 år. Blev lovade i början på augusti att dem skulle komma inom 1 max 2 månader, alltså senast oktober. Så här i mitten på december har dem ännu inte hört av sig.
Som det känns nu kan dem lika väl vänta till i vår.
Eftersom jag vet att det är lite att göra... Vem vill ha dem springandes här nu i jultider och när det är kallt ute? Inte jag iallafall!