Hej! Vi har köpt en tomt som har ”prickad” naturmark på en liten del av tomten. Vi förstår att den inte får bebyggas, men är den till för allmänheten?

Egentligen finns det ingen ”väg” in till naturmarken, den finns mitt emellan 4 st tomter. Vad innebär det för oss att naturparken är just på våran fastighet, och inte på de andras?

Mvh Nelly
 

Bästa svaret

Om den biten tillhör er är den inte för allmänheten, bara bestämt att den inte får bebyggas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.