Hej, har någon erfarenhet av eller i övrigt smarta kommentarer på det här med att bygga in sitt hus i ett växthus? Det finns tom. nyckelfärdiga sådana nu, men jag som inte kan något om konstruktion och bygg vill gärna höra spontana reaktioner från er som är insatta. Naturhusvillan.se, jag bifogar en broschyr jag fick.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.