Hej!

Vi håller på att totalrenovera vårt badrum och har lagt in elgolvvärme. Hur länge
måste vi vänta innan vi kan sätta igång den? Det är träbjälklag med golvspån22mm+hellimmad golvgips+golvvärmekabel i flytspackel 20mm.
 
Det finns en tidsgräns ja, från det att man flytspaklat golvet tror jag det är 4 veckor. Börja då på låg temp (16C) och gå uppåt lite varje vecka. Så gjorde vi. Bättre safe än sorry.
 
P
30 dygn efter fogning.
 
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.