Hej. Nu har det gått snart 4 veckor efter att vårt badrum blev klart. Entreprenören påstår att det ska gå 8 veckor innan golvvärmen sätts på men när jag läser på forum mm så rekommenderas 4 veckor. Någon som vet?
 
L
El eller vatten ? Kan du reglera värmetillskottet , hur varmt är det i badrummet
Ex +19C så ställer du in ca 20 två dygn och ökar med en grad per 2 dygn , det brukar fungera bra
Det med att gasa på värmen är inte bra , du har nog klinkers och den fix som dom är satta i , tar lång tid att torka ut fukten under
För mycket värme blir ångtryck , så har man otur så släpper plattan/orna
 
T
Ja, 28 dagar efter fogning är det som gäller och har alltid gjort, så sätt du igång värmen!
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.