M Malsike skrev:
(y)Okej, det var väl det jag misstänkte. Min är ju inte särskilt stark, men jag kan leva med då den känns bättre i handen.
Hur vet du det, att den inte är stark? En 18V slagskruvdragare,, Det ska ju klara dra upp gipsskivorna utan problem!
 
M MEE-84 skrev:
Hur vet du det, att den inte är stark? En 18V slagskruvdragare,, Det ska ju klara dra upp gipsskivorna utan problem!
Jämfört med andra så är inte 140 Nm överdrivet mycket, det är bara det jag gått på.
Jojo, absolut inga problem och som jag skrev ovan har jag använt den till betydligt större skruv också. Det var mer att jag undrade om en starkare dragare skulle orka dra i småskruv utan att slå.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.