RoTe RoTe skrev:
En annan sak jag noterat är att vi härmat norrmän genom att bara säga "ha det" istället för "ha det bra".
Tom gått ännu längre & kortat av orden "ha det" 20 %.
Nu är det bara "ha re" 😂

Allt ska effektiviseras!
 
Alfredo Alfredo skrev:
För mig har detta precis samma innebörd men fördelen att det inte skapar "meningslösa" inlägg.
Jag pratar generellt & inte bara i skrift via forum.
Sedan har ett "like" i mina ögon inte alls samma innebörd som ett "Tack".

Ett "like" kan betyda 15 saker, varav en mycket liten del av dem tolkas som ett "tack"
like är också ytligt medans tack är personligt.

Eller?
 
Jag får väl då säga 🙏
 
J Jansson69 skrev:
Och medlemmar ifrån Uppland har alltid rätt?
Det är sen gammalt.
 
  • Haha
jawen
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Är det fler mänskliga beteenden som du tycker att chatbottar har🙄
Det är allmänt känt att man inte bara ska lyssna på chatbottar
 
A AndersS skrev:
Jag får väl då säga 🙏
Bra poäng!
Den symbolen förstår man är ett personligt riktat Tack 👍
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.