@Maskintok om jag fattar det hela rätt, så var uppgifter överstrukna/maskerade (gick ej att se) när man bara öppnade pdf-dokumentet, utan det var att man kunde redigera pdf-dokumentet å på så sätt ta bort maskeringen.

A
Demmpa Demmpa skrev:
@Maskintok om jag fattar det hela rätt, så var uppgifter överstrukna/maskerade (gick ej att se) när man bara öppnade pdf-dokumentet, utan det var att man kunde redigera pdf-dokumentet å på så sätt ta bort maskeringen.
icke skrivskyddat.
Då hade min lösning fungerat bättre från början..
foto helt enkelt

E
Demmpa Demmpa skrev:
Mycket vanligt. Då är Maskinens lösning bättre.

• Gilla
1
  • Laddar…
A
E El-Löken66 skrev:
Mycket vanligt. Då är Maskinens lösning bättre.
Det är att tänka till en gång extra vid elektroniska lösningar.. annars kan man manipulera pdf filen...

• Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
A
oavsett så är vi som lägger hit grejer ansvariga för vårt innehåll..
Att klaga på admin är som att klaga på en städerska för att en bomb blev tillverkad..

har alltså inget med saken att göra mer än att någon gång hjälpa till vid hjälp förfrågan..
Detta kan ta tid... därför får man tänka sig för....

Och att PMa en specifik person istället för att anmäla det inlägg man vi ha redigerat/borttaget gör att det troligen tar längre tid än nödvändigt.
För vid anmälan av ett inlägg så kan alla admin och berörda moderatorer läsa & agera på anmälan.

• Gilla
1
  • Laddar…
Unikt namn
E El-Löken66 skrev:
Länk?
Här:
Ikon för papperskorg med återvinningssymbol på en datorgränssnitt.

@Demmpa Ja precis. Det gick att markera och ta bort maskeringen med en helt vanlig pdf app.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.