Så här ser den ut: anton_24193.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Ett av benparen har gått sönder och några är på väg att göra det (sprickor) Fick ett nytt benpar på garanti efter lite tjat och när jag satte ihop det ser jag dom ändrat konstruktionen till det bättre, Benparen håller nu ihop av ett nerfräst järnkryss istället för endast 4 separata skruvar.

Skrivit till Mio om problemet och inväntar svar men tänkte ifall någon mer haft problemet på en annars väldigt fin stol:)
 
Kan meddela att problemet löstes snabbt och smidigt av Mio och nya benpar är på väg!

Vissa gånger blåser de åt rätt håll:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.