jag tror att här finns några trådar om dem, använd sök funktionen. Om jag minns rätt så är det inte fråga om några "katastrof trådar".
 
De fungerar fint! :)
 
Tror de varit med länge iaf, känner igen namnet sen vi letade badkar för 5-6 år sen.
 
Ja badkaret står i garaget nu så det blev beställning. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.