3 258 läst ·
20 svar
3k läst
20 svar
Några råd kring detta korta borrmaskin-bax?
Kan ju inte vara sämre än någon annan (@Frustrator ) på forumet, så jag grejade det själv till slut, mano a màquina.
Gick smidigt och stadigt får jag säga. Lade ett par reglar under och föste och tippade lite.
Gick smidigt och stadigt får jag säga. Lade ett par reglar under och föste och tippade lite.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Bra jobbat!Alltgår skrev:
Mina biceps har ingen hårdhet alls. Blev mobbad på Daniels tving-konvent av @Ola C när han typ blåste loss pinnen jag försökt bryta av..
Jobbar istället med låg tyngdpunkt och en gnutta envishet
Jag är alltid lika imponerad av allt det tunga baxande som görs här i forumet! Själv orkar jag knappt lyfta paddan som jag skriver detta inlägg på. Som tur var behövs jag inte fysiskt trycka ner det virtuella tangenterna.
Avis på den fina borrmaskinen också!
Avis på den fina borrmaskinen också!
Klicka här för att svara