Hej! Vi är på gång att bygga nytt och vi funderar på en stor öppning med skjutpartier på runt 7 meter, där öppningen i sig blir runt 3-3.5 meter. Är det någon som har köpt något liknande som inte har sprängt budgeten fullständigt?
Är det bara de etablerade stora tillverkarna som man ska hålla sig till eller finns det några lite mer okända som ändå har en bra kvalitet?
 
U UTFvemo skrev:
Hej! Vi är på gång att bygga nytt och vi funderar på en stor öppning med skjutpartier på runt 7 meter, där öppningen i sig blir runt 3-3.5 meter. Är det någon som har köpt något liknande som inte har sprängt budgeten fullständigt?
Är det bara de etablerade stora tillverkarna som man ska hålla sig till eller finns det några lite mer okända som ändå har en bra kvalitet?
Vi köpte vikdörrar som vi är nöjda med från Termofönster. Betydligt bättre priser iaf när vi beställde för 7 år sedan. De tillverkas i Polen.
 
  • Gilla
UTFvemo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.