F Fideliox #1 Husägare · Skåne · 3 308 inlägg 2 feb 2024 15:23 Fideliox Husägare Skåne 3 308 inlägg 2 feb 2024 15:23 #1 Är det någon som testat inno för att dämpa ljud i frånluftsdon? Känns som att de borde begränsa flödet en del eller? https://ventilation.se/sv/products/inno-125#product-information #test
Är det någon som testat inno för att dämpa ljud i frånluftsdon? Känns som att de borde begränsa flödet en del eller? https://ventilation.se/sv/products/inno-125#product-information