319 läst ·
4 svar
319 läst
4 svar
Någon som testat wacta tumstockshållare?
Inte sett innan, men har man inte snickarbyxor så har man ju ingen plats för pennan heller. Och har man snickarbyxor så finns det redan en tumstocksficka….
Men jag kanske missuppfattar något?
Men jag kanske missuppfattar något?
Moderator
· Stockholm
· 57 836 inlägg
Förstår inte riktigt vilket problem den löser. i snickarbyxor finns det som sagt redan en lämplig ficka. Och om jag gör ngt. mindre jobb hemma har jag tumstocken i min vanliga byxficka, den har aldrig ramlat ur där.
Känns ärligt talat som en lösning på ett icke-problem…
Fiffig grunka men jag har haft en tumstock i avsedd ficka i drygt trettio år utan att uppleva några som helst svårigheter med det.
Faktum är ju att ur ett klimatperspektiv bör vi ju avstå från användning av plast i dess flesta former så även i det avseendet framstår mojängen inte bara som onödig utan som negativ eftersom den inte löser ett särskilt stort problem.
//Ronnie
Fiffig grunka men jag har haft en tumstock i avsedd ficka i drygt trettio år utan att uppleva några som helst svårigheter med det.
Faktum är ju att ur ett klimatperspektiv bör vi ju avstå från användning av plast i dess flesta former så även i det avseendet framstår mojängen inte bara som onödig utan som negativ eftersom den inte löser ett särskilt stort problem.
//Ronnie
Klicka här för att svara