2 306 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
någon som monterat denna
Nej, det är inte speciellt svårt... Det svåraste när det gäller tapwell är att det alltid saknas ngt i deras paket... Så se till att få med dig kvittot på grejerna så du kan visa upp vid behov. Fast hittills har dom aldrig frågat efter det de gånger jag varit i kontakt med dom. Är sjukt irriterande att det alltid fattas grejer, men fördelen är att de verkar så van vid det så det är aldrig några diskussioner när man ringer å ber om det som saknas...
Jag har monterat en sån fast som sitter mot taket. Inte speciellt svårt. Försäkringsmässigt vet jag inte mer än att jag har för mej att det i princip inte finns några krav på tätskikt på höjder över 2,2m.
Edit: Såg att det var blandare och handdusch också Dom var lite knepigare att få dit. Löste det med dubbelvägg och inspekterbart från baksidan.
Edit: Såg att det var blandare och handdusch också Dom var lite knepigare att få dit. Löste det med dubbelvägg och inspekterbart från baksidan.
Redigerat:
Precis...det är ju själva blandaren som är problemet. Dubbelvägg är ju kanske en lösning, men då måste det nästan vara en dubbelvägg som är ditsatt efter själva tätskicktet som vid vägghängda toaletter. Kanske så du menar, men vill bara förtydliga.. =)3ple skrev:Jag har monterat en sån fast som sitter mot taket. Inte speciellt svårt. Försäkringsmässigt vet jag inte mer än att jag har för mej att det i princip inte finns några krav på tätskikt på höjder över 2,2m.
Klicka här för att svara