P
Vicman@ Vicman@ skrev:
Verkar för bra för vara sant.

Kolla priset på IPhone 16 (något fel från produktion).

[länk]
Bara beställ och använd Klarna eller kreditkort ifall det är något fel så du kan reklamera..

Uppenbar scam/cashgrab

Apple säljer inte skadade enheter från produktionslinjerna
Nyregistrerat domännamn
Ingen företagsinfo

För bra för att vara sant var en bra kommentar.

• Gilla
Hep och 3 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Bara beställ och använd Klarna eller kreditkort ifall det är något fel så du kan reklamera..
Om det är scam så undrar man hur Klarna arbetar. De borde ju kolla upp de företag som de ska samarbeta med för annars blir det en massa mer jobb för dem när det börjar komma in reklamationer hela tiden.

P
Vicman@ Vicman@ skrev:
Om det är scam så undrar man hur Klarna arbetar. De borde ju kolla upp de företag som de ska samarbeta med för annars blir det en massa mer jobb för dem när det börjar komma in reklamationer hela tiden.
Jag beställde via Klarna😉

• Gilla
Vicman@
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Jag beställde via Klarna😉
Spännande, lägg gärna upp någon notis hur det gick och om du fick någon telefon (om det var det du beställde) 🙏🏻

P
Vicman@ Vicman@ skrev:
Spännande, lägg gärna upp någon notis hur det gick och om du fick någon telefon (om det var det du beställde) 🙏🏻
Yes en IPhone 16 PRO, det roliga är att på beställningen står ingett om en repskadad baksida utan en ny telefon, har tagit det via Klarna så ifall den inte kommer eller är dålig på något sätt så stoppar man bara betalningen..

• Gilla
Vicman@ och 1 till
  • Laddar…
Dom skickar nog en kopia...

P
Uppdatering inga Mail eller andra leveransbekräftelser så antar i o med att jag valde att betala med Klarna så får jag ingett🤷

• Gilla
Nickesågen
  • Laddar…
Du hade inte fått något oavsett betalsätt, men nu gick du i alla fall skadelös.

Der här är det man ska använda klarna till. Beställ massa saker på uppenbara scam-sidor så kanske vi kan sänka skitföretaget.

• Haha
MrJay
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Uppdatering inga Mail eller andra leveransbekräftelser så antar i o med att jag valde att betala med Klarna så får jag ingett🤷
Så har vi (du testat/provat) försökt beställa med resultatet, ingen telefon. Är inte det ända företaget där ute. Tack för uppdateringen 💪

S Staffan-N skrev:
Der här är det man ska använda klarna till. Beställ massa saker på uppenbara scam-sidor så kanske vi kan sänka skitföretaget.
Man kan ju undra hur Klarna arbetar…

P
Vicman@ Vicman@ skrev:
Så har vi (du testat/provat) försökt beställa med resultatet, ingen telefon. Är inte det ända företaget där ute. Tack för uppdateringen 💪
Avvaktar nån vecka till innan jag kontaktar Klarna om att ingen produkt har kommit eller aviserats!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.