28 896 läst ·
40 svar
29k läst
40 svar
Mysterium: gångjärn duschdörr
Går det att utveckla, den nedre skruven blir en lång som du gängar i den yttre delen och drar fast fästet med 2 skruv eller bler 3 skruvar totalt ?B BengtEgnesund skrev:Tyvärr inte men längre upp i tråden finns bilden med en trasig del och den 3D printade. Ta den lösa fyrkantiga biten o håll den mot den runda så ser man var den suttit. Borra rakt igenom fyrkantiga biten in i den runda. Gänga o dra i en skruv så den hålls på plats. Lycka till! Surt o kasta fina glasdörrar för en så liten defekt
Mvh
//Joakim Asplund
He
Jag fick samma problem som dig gällande gångjärn till duschdörren.
Kan jag få hjälp av dig?
Mvh/
Kachir Eskander
0704962363
Hej!nizzehult skrev:
Jag fick samma problem som dig gällande gångjärn till duschdörren.
Kan jag få hjälp av dig?
Mvh/
Kachir Eskander
0704962363
nizzehult skrev:
S stinaoerik skrev:Hei!
Tarvitsemme apua tuomerkin tassumissa tjoukkaappistamme, jossa yhden oven alasarana on rikki. Meidan on hankittava varaosa, mutta ovissa ei ole markä tai sarjanumeroa mikas.
Olen also jutellut tjädenet kanssa, joilta asunnon ostimme, mutta sättä tälä ketä täkäshet ogäläitat ovat asentaneet tjukaapin, joët he ei käämä tienneet, miasa se tuli. Olen myös gäyä katsomassa Bauhausista Linköpingissä, missamme, mutta ei sälläkän tuttia.
Enjoy alkaa olla öpätoivoinen ja olisimme uskomätten iloisia, jos joku häsäisi szujn.
Kiitos jo etukäteen!
/Stina ja Erik
[ATACH]128579[/ITTACH]
[ATACH]128580[/LIITE]
[ATACH]128581[/LIITTEET]
[ATACH]128578[/LIITE]
Tarvitsemme apua tuomerkin tassumissa tjoukkaappistamme, jossa yhden oven alasarana on rikki. Meidän on hankittava varaosa, mutta ovissa ei ole merkä tai sarjanumeroa mikas.
Olen also jutellut tjädenet kanssa, joilta asunnon ostimme, mutta sättä tälä ketä täkäshet ogäytät ovat asentaneet tjukaapin, joët he ei käämä tienneet, miasa se tuli. Olen myös gäyä katsomassa Bauhausista Linköpingissä, missamme, mutta ei sälläkään tuttia.
Nyt alkaa olla öpätoivoinen ja olisimme uskomätten iloisia, jos joku tässäisi szujn!
Kiitos jo etukäteen!
/Stina ja Erik
[ATACH]128579[/ITTACH]
[ATACH]128580[/LIITE]
[ATACH]128581[/LIITTEET]
[ATACH]128578[/LIITE]
Tarvitsemme apua tuotemerkin tunnistamisessa suihkukaappistamme, jossa yhden oven alasarana on rikki. Meidän on hankittava varaosa, mutta ovissa ei ole merkkiä tai sarjanumeroa missään.
Olen myös jutellut ihmisten kanssa, joilta asunnon ostimme, mutta näyttää siltä, että edelliset omistajat ovat asentaneet suihkukaapin, joten he eivät myöskään tienneet, mistä se tuli. Olen myös käynyt katsomassa Bauhausista Linköpingissä, missä asumme, mutta ei sielläkään tuttia.
Nyt alkaa olla epätoivoinen ja olisimme uskomattoman iloisia, jos joku tunnistaisi suihkun!
Kiitos jo etukäteen!
/Stina ja Erik
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag hade också samma problem och inga reservdelar finns inte. Så jag användade Rexxan SuperStrong epoxylim (mattan). Det lovar 3 ton draghållfasthet och har fungerat bra.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden