Hej!
Vi ska bygga ett Myresjöhus och snart gör vi den slutliga beställningen. Därefter kommer det så småningom att bli dags för elritningen, med alla uttag, kontakter etc. Tacksam för råd och tips om vad vi bör tänka på i samband med det, speciellt från er som har byggt med Myresjöhus.