Hej!
Vi ska bygga ett Myresjöhus och snart gör vi den slutliga beställningen. Därefter kommer det så småningom att bli dags för elritningen, med alla uttag, kontakter etc. Tacksam för råd och tips om vad vi bör tänka på i samband med det, speciellt från er som har byggt med Myresjöhus.
 
Ingen el förläggs i Myresjöhus väggelement d.v.s. ytterväggarna utan vägguttag m.m. på dessa väggar löses med fula klumpiga utanpåliggande sockeldosor. Inte snyggt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.