4 373 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Mycket kullersten. Värt att sälja?
Jag skall göra i ordning min garageuppfart och i dagsläget så ligger det en massa kullersten där som jag inte har användning för efter att jag gjort om, skulle göra en grov uppskattning på att det finns iaf 400-500 st.
Är det värt att försöka sälja dom? Vad kan man få för dom?
Är det värt att försöka sälja dom? Vad kan man få för dom?
Men begagnad smågatsten brukar, i alla fall om den är så nött att den är slät i ytan, vara dyrare än ny. När jag köpte smågatsten för nio år sedan var det 6:- för nya och 8:- för begagnade.
Förutsätter att det handlar om smågatsten (c:a 10x10 cm, ungefär kvadratisk) och inte riktigt kullersten, som är något helt annat.
Förutsätter att det handlar om smågatsten (c:a 10x10 cm, ungefär kvadratisk) och inte riktigt kullersten, som är något helt annat.
Det är korrekt. Det är smågatsten det handlar om, vet inte varför man kallar även det för kullersten ibland.Farzan skrev:Men begagnad smågatsten brukar, i alla fall om den är så nött att den är slät i ytan, vara dyrare än ny. När jag köpte smågatsten för nio år sedan var det 6:- för nya och 8:- för begagnade.
Klicka här för att svara