Har lyckats avvärja B&O-idén så just nu lutar det åt en matchande Yamaha CD-spelare. Electro World har 10% rabatt t.o.m. söndag så det lutar åt en beställning nu i helgen.

Vill passa på att tacka alla för givande förslag, hjälpsamma tips och tekniska förklaringar!

tommib
Ett varningens ord om dessa rabattkampanjer. Standard nuförtiden är att kedjan höjer priset på varan några veckor innan de kör en sån här kampanj. Elgiganten (samma kedja) kör definitivt så. Kolla prishistoriken på prisjakt så får du se. Missförstå mig inte, vill man ha något och priset är ok kan man ju köpa det men man ska inte tro att man gör något klipp på de här kampanjerna.

Jo det är ju sant som du säger, men enligt prisjakt så är de redan billigast. Går man in på deras hemsida så erbjuder de nu i helgen 10% rabatt på dessa priser.

Mikael_L
Köp en begagnad stärkare på blocket istället. :)

Priset på begagnad hifi är löjligt lågt. Dvs riktigt prisvärt.

Inte omöjligt alls Mikael_L att jag gör så istället. :)

Särskilt begagnade hembioförstärkare är väldigt billiga. En hembioförstärkare kan tappa 90% av värdet på några år eftersom teknikutvecklingen är så snabb. Jag köpte en äldre Onkyo utan HDMI men med fin förstärkardel för en femhundring förra året. Man ser inte samma prisfall på beg 2-kanalsutrustning.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.