Hej!

Jag har ett äldre dubbelgarage med träportar. Vill istället sätta in automatiska vikportar. Öppningarna är dock för höga i nuläget för de flesta portar till rimligt pris och vill då mura igen ovandelen till 2150mm höjd, istället för 3000mm. Är inte bekant med hur man i så fall murar endast en ovandel av en öppning. Tacksam för förslag och tillvägagångssätt :)
 
B
Varför inte bara bygga med trä, och isolera och putsa så du får utseendet du är ute efter?
 
  • Gilla
CKLantb
  • Laddar…
B BSOD skrev:
Varför inte bara bygga med trä, och isolera och putsa så du får utseendet du är ute efter?
Ja, det är en mycket bra tanke! Tack för tips :)
 
RoTe
Kanonbra med takhöjd ju, kunna köra in höga SUVen med takboxen monterad osv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.