720 läst ·
3 svar
720 läst
3 svar
Mura igen ovandel av garageport?
Hej!
Jag har ett äldre dubbelgarage med träportar. Vill istället sätta in automatiska vikportar. Öppningarna är dock för höga i nuläget för de flesta portar till rimligt pris och vill då mura igen ovandelen till 2150mm höjd, istället för 3000mm. Är inte bekant med hur man i så fall murar endast en ovandel av en öppning. Tacksam för förslag och tillvägagångssätt
Jag har ett äldre dubbelgarage med träportar. Vill istället sätta in automatiska vikportar. Öppningarna är dock för höga i nuläget för de flesta portar till rimligt pris och vill då mura igen ovandelen till 2150mm höjd, istället för 3000mm. Är inte bekant med hur man i så fall murar endast en ovandel av en öppning. Tacksam för förslag och tillvägagångssätt
Klicka här för att svara