Hej
Har en pool som jag vill ha igång. Dock löser motorskyddet på polpumpen ut gång efter gång. Går några sekunder sen löser den ut. Några gånger har den gått i en halvtimme eller så men inte mer.
Behöver felsöka. Tänker i två linjer.
Elfel, och då får jag mäta mig fram.
eller
skit i systemet som gör att flödet inte är som det ska och att pumpen då får jobba för mycket och löser ut motor skyddet.
Fast egentligen har jag ingen aning.
Kan någon ge mig lite ledtråd vad jag gör och i vilken ordning.
Tacksam för svar