Bo.Siltberg #16 Hobbyelektriker · Värmland, Molkom · 26 973 inlägg 8 aug 2011 12:51 Bo.Siltberg Hobbyelektriker Värmland, Molkom 26 973 inlägg 8 aug 2011 12:51 #16 Det finns ingen anledning då det går lika mycket ström i den som i fasledaren (om vi pratar tvåpoliga pumpar). Skulle det inte göra det så löser JFBn. Obs att tråden du citerar är 6 år gammal.
Det finns ingen anledning då det går lika mycket ström i den som i fasledaren (om vi pratar tvåpoliga pumpar). Skulle det inte göra det så löser JFBn. Obs att tråden du citerar är 6 år gammal.
B bcm #17 Medlem · Stockholm · 3 inlägg 9 aug 2011 10:01 bcm Medlem Stockholm 3 inlägg 9 aug 2011 10:01 #17 Oj, du det hade jag inte noterat. Sökte på google om motorskydd och denna tråd dök upp. Bra att du kunde svara ifall ursprungspostarna i tråden inte längre är aktiva. Jag försöker lära mig mer om motorskydd.
Oj, du det hade jag inte noterat. Sökte på google om motorskydd och denna tråd dök upp. Bra att du kunde svara ifall ursprungspostarna i tråden inte längre är aktiva. Jag försöker lära mig mer om motorskydd.