Är så sur på mig själv just nu.
Köpte en ny portabel AC igår.
Körde den i cirka 25min tidigare idag för att testa att den fungerade. Sen drog vi iväg 4-5h för att göra lite ärenden ute.
visste om risken med kondensvatten och risken att den skulle kunna läcka om man har otur. Men kikade noga innan vi gick ut. Och tänkte 25min. Kan inte vara många milliliter kondens den samlat.
mycket riktigt. När vi sen kom hem var det en stor pöl under ACn. Gissar 5dl-1liter vatten. Torkade snabbt upp med handduk och hushållspapper.
Går detta att rädda? Golvet är bara 7-8 månader gammalt. Ek-golv behandlat med lack. Precis på ett ställe där man ser/går varje dag
någon som har tröstande ord och/eller lösning?
Köpte en ny portabel AC igår.
Körde den i cirka 25min tidigare idag för att testa att den fungerade. Sen drog vi iväg 4-5h för att göra lite ärenden ute.
visste om risken med kondensvatten och risken att den skulle kunna läcka om man har otur. Men kikade noga innan vi gick ut. Och tänkte 25min. Kan inte vara många milliliter kondens den samlat.
mycket riktigt. När vi sen kom hem var det en stor pöl under ACn. Gissar 5dl-1liter vatten. Torkade snabbt upp med handduk och hushållspapper.
Går detta att rädda? Golvet är bara 7-8 månader gammalt. Ek-golv behandlat med lack. Precis på ett ställe där man ser/går varje dag
någon som har tröstande ord och/eller lösning?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ok. My 2-3 Timmar senare har det lagt sig lite.T tergo skrev:
Ett ställe där staven sugit upp mest vatten är det fortfarande lite svart.
Ska man ge det lite till tid och hoppas på det bästa?
någon som varit med om samma där det självläkt? Ge mig gärna solskenshistorier
Klicka här för att svara