M Majaji44 #31 Medlem · 75 inlägg 31 maj 15:07 Majaji44 Medlem 75 inlägg 31 maj 15:07 #31 L LasseR skrev: Jag använde till slut originalfästena som följde med markisen, skruvade fast en regel på takstolen. Lasse [bild] Hej Vilka skruv har du använt för att fästa markiskonsolerna ? Är det vagnsbult som du använt i takstolen och den regel som går ner?
L LasseR skrev: Jag använde till slut originalfästena som följde med markisen, skruvade fast en regel på takstolen. Lasse [bild] Hej Vilka skruv har du använt för att fästa markiskonsolerna ? Är det vagnsbult som du använt i takstolen och den regel som går ner?
L LasseR #32 Medlem · Stockholm · 134 inlägg 2 jun 20:46 LasseR Medlem Stockholm 134 inlägg 2 jun 20:46 #32 M Majaji44 skrev: Hej Vilka skruv har du använt för att fästa markiskonsolerna ? Är det vagnsbult som du använt i takstolen och den regel som går ner? Vanlig bult med brickor och låsmutter genom takstolen (M12 tror jag) och sen fransk träskruv för fästena (minns inte dimensionen tyvärr).
M Majaji44 skrev: Hej Vilka skruv har du använt för att fästa markiskonsolerna ? Är det vagnsbult som du använt i takstolen och den regel som går ner? Vanlig bult med brickor och låsmutter genom takstolen (M12 tror jag) och sen fransk träskruv för fästena (minns inte dimensionen tyvärr).