Har fått önskemål om stående panel inomhus i den attefallare vi ska bygga till sommaren.

Sätter man isoleringen annorlunda i det läget, eller man lägger bara en horisontell spikläkt utanpå?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.