L lobbin #1 Medlem · Skåne · 312 inlägg 14 mar 2022 10:41 lobbin Medlem Skåne 312 inlägg 14 mar 2022 10:41 #1 Har fått önskemål om stående panel inomhus i den attefallare vi ska bygga till sommaren. Sätter man isoleringen annorlunda i det läget, eller man lägger bara en horisontell spikläkt utanpå? #inomhus #montering #panel
Har fått önskemål om stående panel inomhus i den attefallare vi ska bygga till sommaren. Sätter man isoleringen annorlunda i det läget, eller man lägger bara en horisontell spikläkt utanpå?