Tja!
Håller på att bygga mig en friggebod/gäststuga där jag har tänkt att ha plywood som ytskikt på väggar och tak.
Vill ju inte ha massa skruvskallar synliga så tänker limma och skjuta med dyckert och är väl lugn med att detta kommer att funka för väggarna men känner mig lite osäker på om det räcker för skivorna i taket. Man vill ju inte att gästerna vaknar av att de får en plywoodskiva över sig...