Hej,
Är mitt i bastubyggnation. Frugan vill ha IR paneler. De från Tylö kommer (enligt infon som finns på nätet) med 2m kabel.
Paneler kan kopplas till deras Elite bastuaggregat.
Är det någon som kan säga hur en 2m kabel (som ser ut att vara en fast installerat på panelen) ska dras till aggregatet?! Man vill knappast har en kopplingsdosa i bastun eller badrummet.
Någon som vet eller har erfarenhet av att installera Tylös IR paneler?
Är mitt i bastubyggnation. Frugan vill ha IR paneler. De från Tylö kommer (enligt infon som finns på nätet) med 2m kabel.
Är det någon som kan säga hur en 2m kabel (som ser ut att vara en fast installerat på panelen) ska dras till aggregatet?! Man vill knappast har en kopplingsdosa i bastun eller badrummet.
Det är nog bättre att ställa frågan i forumdelen "El" eftersom det snarare är en fråga relaterad till elinstallation.T tmarkr skrev:Hej,
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Blir ej klok på monteringsanvisning av Västkustskiva
Byggmaterial & Byggteknik -
Inomhusbastu - Panel direkt mot folie?
Bastu -
Kallförråd: Smälla på ny stående panel direkt befintlig spontad?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Vilket monteringslim är bäst till panelskivan på toan i fritidshuset?
Badrum -
Tips på glasmontering växthustak lösvirke
Växthus