Hej!
Köpt glaskasseter i från interglas. Beställde även nya målade glaslister.
Det finns ett spår i framkant på listen, omålat. Skall det förseglas på något sätt?
Se bild:
https://interglas.se/shop/gummiband-med-cord-2505p.html
Håller det att enbart spika dem med spikpistol, de rostar inte?
/Klas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.