Hej har håller på med att bygga en förstukvist och har nu kommit till taket. pappat och klart nu börjat med läkten, men hur monterar jag vinkelrännorna?
Ska jag läkta först och montera rännorna ovanpå läkten?? Ströläkt eller bärläkt??
Ska dom ligga på pappen??
Mvh
Steelis