Tjena!
Jag behöver hjälp att få upp ett Elfa-system i lägenheten den 21 maj. Det handlar om totalt 6 sektioner (se bild).
Det här vill jag ha hjälp med:
• Sätta upp bärlist och hängskenor.
• Montera anslagslist, skena för dörrar och 4 st dörrar.
Resten av inredningen fixar jag själv. Det är ett trähus och väggen är en lägenhetsavskiljande vägg med 3 lager gips, så det är stabilt men kräver rätt infästning.
Hör av dig via PM om du har tid den 21 maj och är van vid att skruva i gips.