Har i dagsläget ventilation från tvättstuga och badrum som går ihop i ett T-rör och sen ut i taket på vinden. Det sitter en pax fläkt i badrummet och en vanlig ventil i tvättstugan. Fungerar alltså inte alls bra och detta vill jag rätta genom att sätta en kanalfläkt efter T-röret på vinden men funderar på vad för fläkt man ska sätta?