7 707 läst ·
33 svar
8k läst
33 svar
Montera solceller på taket själv.
Min kompis som också handlade av samma leverantör har pannor.
Hans anläggning(16kW) är större än min(9kW) och han kom undan lite billigare än mig.
Och undvik de stora specialiserade solcellsföretagen. De är bara ett led till som ska ha betalt samt att de kanske inte finns kvar om 10 år.
Hans anläggning(16kW) är större än min(9kW) och han kom undan lite billigare än mig.
Och undvik de stora specialiserade solcellsföretagen. De är bara ett led till som ska ha betalt samt att de kanske inte finns kvar om 10 år.
Jag läste igår att Sweasolar helt nyligen gjort nyemission på 1 miljard kronor. Eftersom det går så dåligt för dem att de redan förbrukat 1 miljard kronor och måste göra nyemission för att få ytterligare en miljard kronor, bådar verkligen inte gott.
https://www.di.se/nyheter/amerikansk-bjasse-gar-in-med-miljard-i-svenska-tillvaxtraketen/
https://www.di.se/nyheter/amerikansk-bjasse-gar-in-med-miljard-i-svenska-tillvaxtraketen/
Redigerat:
Klicka här för att svara