Ska montera ny golvbrunn i badrum.Spånskivegolv med matta.Uppsågning av golv.
Nu till själva frågan:Hur "dockar" jag på nya 75mm röret från brunnen på toaavlopper(110mm),eftersom det röret är fast i träbjälklaget.?Det går väl inte bara att såga av 110 röret och montera dit 75 röret från brunnen med nån typ av "skarvmuff"?
Länka gärna till dom delarna jag behöver,så jag får bilder på dom.d^_^b
Tack
 
krilleman_215!
Du menar att man kapar 110 röret i golvet,jackar på grenröret och tätar skarven med skjutmuffen.
Och det blir tätt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.