Hej
Tänker sätta lockpanel på sommarhuset, det sitter liggande fjällpanel på huset nu. Jag skall inte tilläggsisolera. Hade först tänkt riva av fjällpanelen men nu har jag börjat planera att sätta lockpanelen dikt utanpå fjällpanelen är det rätt eller fel?