Hej
Tänker sätta lockpanel på sommarhuset, det sitter liggande fjällpanel på huset nu. Jag skall inte tilläggsisolera. Hade först tänkt riva av fjällpanelen men nu har jag börjat planera att sätta lockpanelen dikt utanpå fjällpanelen är det rätt eller fel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.