Inte på renova och jag gissar att det är samma sak på exxact.
Min brytare är en Gira. Har sökt överallt på Internet och för nästan alla andra större fabrikat hittar jag instruktioner (filmer etc) men inte för Gira. På dessa montera man fjädern utan att ta bort vippan verkat det som.. På min är det i princip omöjligt, för trångt. Men känns inte helt bekvämt ta ta bort vippan heller.
Tänkte kanske någon annan gjort samma sak och kunde råda mig ….
Tänkte kanske någon annan gjort samma sak och kunde råda mig ….
Jag tror du och Demmpa pratar om olika saker. Om du med vippa menar den som man trycker på för att få loss kabeln så ska du inte ta bort den. Demmpa menar nog själva knappen man trycker på när man vill tända. Alltså den som inte syns på någon av dina bilder eftersom den redan är borttagen.M Matscb skrev:Min brytare är en Gira. Har sökt överallt på Internet och för nästan alla andra större fabrikat hittar jag instruktioner (filmer etc) men inte för Gira. På dessa montera man fjädern utan att ta bort vippan verkat det som.. På min är det i princip omöjligt, för trångt. Men känns inte helt bekvämt ta ta bort vippan heller.
Tänkte kanske någon annan gjort samma sak och kunde råda mig ….
En vild gissning bara.
Klicka här för att svara
