Skall byta all fjällpanel på en vägg.
Mestadels ensam.
Spelar det någon roll vilket håll man börjar ifrån?
Nånstans stod att man alltid skall börja uppifrån - men utan motivering.
Är man ensam med långa brädor är det väl smidigt att börja nedifrån och sedan vila brädan på den under medan man spikar.