Hej!
Jag ska lägga Marmoelum click i mitt kök och anslutande hall. Jag vill gärna se exempel på i vilka mönster ni har lagt dem, funderar på att ha tre eller fyra olika nyanser och lägga in accentfärger lite oregelbundet, Har någon testat?

Installation av mönstrade golvplattor nära en trätrappa, verktyg synliga på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinstallerat schackrutigt golv i en hall med trätrappa, verktyg syns i förgrunden.
Skapa konto

Såhär gjorde vi..

• Gilla
Toppalua
  • Laddar…
Så snyggt! Och faktiskt precis de färger jag vill lägga

C
Golv med mönster av stora och små plattor i olika nyanser av grått och blått.
Skapa konto

Två olika storlekar på plattor.

Snyggt och ljust! Hittade ni själva på mönstret eller man kan hitta förslag någonstans? Google vill inte ge mig några direkta träffar

C
Fjäril Fjäril skrev:
Snyggt och ljust! Hittade ni själva på mönstret eller man kan hitta förslag någonstans? Google vill inte ge mig några direkta träffar
Jag gjorde ett Excelark med kvadratiska celler, satte en kantlinje som motsvarande storleken på rummet och sen provade mig fram med färgsättning. Försökte att få det att se så slumpmässigt ut som möjligt. Annars är det väl Forbos hemsida som det finns en hel del bilder.

• Gilla
Fjäril
  • Laddar…
C cffol skrev:
Jag gjorde ett Excelark med kvadratiska celler, satte en kantlinje som motsvarande storleken på rummet och sen provade mig fram med färgsättning. Försökte att få det att se så slumpmässigt ut som möjligt. Annars är det väl Forbos hemsida som det finns en hel del bilder.
Forbos floorplanner hjälpte mig en hel del, men hittar inte alla de olika clickvarianterna. Excel låter som en bra idé

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.