Efter som vi kom på att vi behöver dra avluftning till avlopp genom kattvinden i det här rummet har det fått stå orört...
Nu har jag funderat ett varv till. Min idé just nu är att måla golvet med linoljefärg. Tror ni att det fäster på det svarta? Jag kan så klart testa när det blivit lite varmare (rummet har ingen uppvärmning just nu), och jag läkt lite efter en liten olycka jag råkat ut för. Men det blir ju lätt sådant här jag tänker på när jag inte kan göra ngt annat än att sitta still...