Jag ser gärna att man kan söka efter (och träffa på) kortare strängar än de som är fyra tecken långa. Jag förstår att detta kräver mer av de servrar som används för forumet. Jag tycker dock att det är värt att test, om det nu inte är så att man på förhand med stor sannolikhet kan anta att forumet kommer att bli oanvändbart om man gör så.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.