Läs den bifogade filen.
Det är den tekniska undersökningen av skolan.


Det enda som fastighetsägaren Lundafstigheter gör är att stänga förskolan.
Men skoleleverna och personalen kommer att vara kvar tillsvidare.
Vad kan man göra?
Min son går där.
 
Redigerat:
Hej
Vänd dig till kommunen.Miljö och Hälsa borde ha synpunkter på det där..
/FÅ
 
Du kan också vända dig till arbetsmiljöverket som utövar tillsyn av arbetsmiljön även för elever.

En förälder för en elev på Henåns skola på Orust har polisanmält sig själv för vållande till kroppsskada. http://nyhetersto.se/telegram.asp?ID=3514
 
Missade att skriva att dagisbarnen är, också "befriade".
Men elever i årskurs 1-3 kommer vara kvar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.