Hej! Går i tankarna på att köpa en stuga som är halvt uppbyggd, det vill säga inget invändigt är gjort men allt utvändigt skall vara så gott som klart. Dock ser det ut att eventuellt vara mögel på vissa ställen inne i stugan uppe i tak och på takstolar, är detta något att oroa sig för som kan komma att bli problem och behöva bytas ut ?