Flyttade nyligen in i ett radhus.
Badrummet är/var inte super nice och man fick byta badrumskåpet pga att det var helt fuktskadat. Är även mögel i silikonfogarna mellan väggarna. Var även lite mellan kaklet osv men det värsta fick jag bort. I silikonet sitter de som berget. Antar att man får byta det men nu till frågan. På ett ställe (se bild) är det mörkt i fogarna. Om man zoomar ser man. Och när det är blött ser det svart ut. Vad är detta? Det är ju inte mögelprickar som de andra var? Är detta också mögel men som kommer bakifrån eller trängt in i fogen? Eller är det mögel man försökt bleka eller vad kan det vara? Skrubbat som en idiot med olika grejer..
(detta är en hyresrätt och enligt dom är det ingen fara) Har även knackat och haft mig och allt verkar sitta fast iaf. Bör man vara orolig?