hej allt händigt folk. jo det är så att jag bor relativt litet och ska lägga in en bänkdiskmaskin men min väldigt (normalstor) diskbänk är för stor. jag fick en tanke och jag hoppas ni kan hjälpa mig med det.

jag vill ta den större diskhon och lägga in en liten i den så att jag skapar mer yta. resultatet skulle vara två stycken små diskho:ar med kran i mitten istället för en stor och en liten, annars kommer jag få lägga in ett täcklock som passar men det bästa skulle va att fortfarande ha två små än en :)

kan lägga in en bild om det verkar krångligt.
hoppas ni förstår mitt problem, och har sett att man kan få lätt hjälp på denna sida..

PS. jag bor i hyresrätt får ej byta ut diskbänken. DS
TACK PÅ FÖRHAND!
MVH - Dominique hernandez
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.