Hej.
Någon som har koll på om det fins en mobil med "fysisk" svenskt tangentbord??
 
Nokia N900
 
SE X1 och X10pro.
 
nån som vet om vivaz pro har svenskt
 
Nokia E71 / E72... Jag har E71. Bästa man har :)
 
gadu^ skrev:
... X10pro.
Ska vara X10 mini pro, vilken släpps om ca 1 vecka.
 
spotify är åxså ett krav... :D
 
MoggeW skrev:
Ska vara X10 mini pro, vilken släpps om ca 1 vecka.
Helt rätt, menade förstås mini...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.