Har fyllt på Semidol Avsyrningsmassa. Enligt instruktion ( vad jag själv kan förstå). Vattnet i kranar fortfarande lite mjölkaktigt efter någon dag. Varit tvungen byta filter till kranvattnet vid ett par tillfällen, då detta varit fullt med finkornig kalksand.
Är backspolning att tänka på?
Hur gör man i så fall?
Något annat jag bör göra/prova?

PS. Har egen brunn med hydropress, som slår av vid 3.4 bar.

SKISS BIFOGAS.

Mvh
Per-Anders Bringfelt
 
  • Handritad skiss över vattensystem med hydropress, rör och anvisningar för avsyrningsmassa.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.