Har fyllt på Semidol Avsyrningsmassa. Enligt instruktion ( vad jag själv kan förstå). Vattnet i kranar fortfarande lite mjölkaktigt efter någon dag. Varit tvungen byta filter till kranvattnet vid ett par tillfällen, då detta varit fullt med finkornig kalksand.
Är backspolning att tänka på?
Hur gör man i så fall?
Något annat jag bör göra/prova?
PS. Har egen brunn med hydropress, som slår av vid 3.4 bar.
SKISS BIFOGAS.
Mvh
Per-Anders Bringfelt