Hej vänner.
Hos min bror så har det bildats en mjölktaktig hinna på hans innertak. Det är mestadels runt kvistarna men även utmed en del skarpa ådringar i trät. När man stryker med fingret där så känns det som ett fint pulver nästan säger han.

ingen lukt.
det är ett furutak

tankar på detta? MVH Tapio
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.