Hej vänner.
Hos min bror så har det bildats en mjölktaktig hinna på hans innertak. Det är mestadels runt kvistarna men även utmed en del skarpa ådringar i trät. När man stryker med fingret där så känns det som ett fint pulver nästan säger han.
ingen lukt.
det är ett furutak
tankar på detta? MVH Tapio