Tack så mycket!

Jo vi börjar tydligen bli ett gäng här! ;)

Ser med spänning fram emot ditt projekt!

Mvh
Fredrik

AndersMMÖ skrev:
Shit... Riktigt trevligt projekt Fidde. Roligt med kontinuerlig uppdatering också!

Verkar onekligen vara en del Zatzy-folk här.
Får väl passa på att bjussa på ett eget projekt snart (förutsatt att allting går vår väg).
På tal om detta så kan jag passa på att slänga ut en trevare till Haddock och fråga om det inte finns bra priser även på traditionella verkstadslyftar också? ;)
 
Tackar och välkommen in i fördärvet!
Nu när du också skaffat "renoveringsobjekt" så kanske du får användning för dina arbetsbyxor! :P

Mvh
Fredrik

The Snowman skrev:
Jahapp, ännu en Z-kille få väl ansluta och dunka dig i ryggen Fidde. Får vänta tills jag får tillträde till mitt hus innan byggtråd skapas. Får väl komma ner till dig och spika lite om det börjar klia för mkt i fingrarna på mig. :)

//d
 
ser bra ut fidde! riktigt charmig utsida!
men skoj med fler z-folk
 
Tack Daniel!
Jag har vart lite dålig på att uppdatera här känner jag.
Det beror dels på flytt dels på att de inte hänt "så mycket"...
Värmepannan är inkopplad, uppstartad och fullt fungerande så nu e här nästan behagligt trots obefintlig isolering.

Det som hänt är att den gamla toaletten är ett minne blott likaså dörren och den gamla dörren mellan kök och "hallen" vid toalett/dusch.

Förhoppningsvis blir detta gapande hålet igenmurat inom några dar!

Bilder kommer!

Mvh
Fredrik

sir_daniel skrev:
ser bra ut fidde! riktigt charmig utsida!
men skoj med fler z-folk
 
Brukar även jag hänga på "Z" o även andra motor-relaterade forum :)

Kul och intressant att följa ditt projekt här..
Tänkte på din firma bil.. Du är ju billackerare.. Lacka en plåt eller nått i samma färg som bilen och fäst den med nått dubbelhäftande över din logga när du kör till tippen... :) Eller bara helt enkelt tejpa över loggan..

Hur ska dom kunna avgöra om man är företagare eller inte trots logga på bilen?? Man kan ju bara ha lånat den av en polare för att köra skit...
 
annars finns det faktisk dekaler som man kan trycka upp med magnetbaksida, så sätta på en valfri logga som du sätter över firmaloggan
 
Hehe, en magnetskylt där det står EJ FIRMABIL lite diskret:)

Nu vill vi se bilder!
 
Tackar!

Ska göra ett första försök nu till veckan att köra till tippen så vi får väll se hur tjuriga dom är där.

Annars låter dina ideér som en plan...

Mvh
Fredrik

Benny_o_Lina skrev:
Brukar även jag hänga på "Z" o även andra motor-relaterade forum :)

Kul och intressant att följa ditt projekt här..
Tänkte på din firma bil.. Du är ju billackerare.. Lacka en plåt eller nått i samma färg som bilen och fäst den med nått dubbelhäftande över din logga när du kör till tippen... :) Eller bara helt enkelt tejpa över loggan..

Hur ska dom kunna avgöra om man är företagare eller inte trots logga på bilen?? Man kan ju bara ha lånat den av en polare för att köra skit...
 
De va en riktigt bra idé!

Mvh
Fredrik

sir_daniel skrev:
annars finns det faktisk dekaler som man kan trycka upp med magnetbaksida, så sätta på en valfri logga som du sätter över firmaloggan
 
Hehe...
Den va inte dum.

Bilder säger du!

Mvh
Fredrik

Kapten_Haddock skrev:
Hehe, en magnetskylt där det står EJ FIRMABIL lite diskret:)

Nu vill vi se bilder!
 
Liten update:

Har rivit ut de sista av de gamla badrummet och börjat måtta för de nya golvet.

PICT0287.jpg

Sen har även dom två dörrarna mellan toalett/hall och kök öppnats upp för att kunna muras igen i veckan.

PICT0288.jpg
PICT0290.jpg
PICT0291.jpg
PICT0292.jpg

Idag blir de till låna chefens släp och åka och köpa lite material.
Återkommer med bilder till kvällen.

Mvh
Fredrik
 
Spännande projekt! kommer följas!

Mkt biltokar här, e mindre på zatzy och mer här nuförtiden dock :)

Keep up the good work!
d^_^b
 
Trevligt projekt!
Jag håller själv på med en totalrenovering så jag känner igen det där med att bara riva, riva och riva.
Men det är desto roligare när man äntligen kan börja bygga ihop igen. :)

Mvh Andreas (även jag är en biltok, dock ej från zatzy :) )
 
Tackar tackar!

Jo vi verkar vara en hel drös härinne! Kul!

Mvh
Fredrik

pandanloo skrev:
Spännande projekt! kommer följas!

Mkt biltokar här, e mindre på zatzy och mer här nuförtiden dock :)

Keep up the good work!
d^_^b
 
Tack så mycket!

Man blir lite trött på rivandet efter ett tag... ;)

Mvh
Fredrik

skalman1 skrev:
Trevligt projekt!
Jag håller själv på med en totalrenovering så jag känner igen det där med att bara riva, riva och riva.
Men det är desto roligare när man äntligen kan börja bygga ihop igen. :)

Mvh Andreas (även jag är en biltok, dock ej från zatzy :) )
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.